Mai Ige

2011. október 12., szerda

Születésnapi alkalom

             A tegnap délután születésnapra voltunk hivatalosak, de nem mint vendégek, hanem mint programvezetők. Nagyon izgultam ezért az alkalomért, hisz ez volt az első ilyen alkalom, amit elvállaltunk. Abigail lányunknak tartottam még ehhez hasonló szülinapozást. Most igent mondtam, mert arra gondoltam, hogy jó ha meglesz az első ilyen alkalom is és meglátjuk hogyan működik. Persze a fő ok, amiért elvállaltam az volt, hogy ez egy nagyon jó lehetőség arra, hogy átadjuk az evangéliumot a gyermekeknek. Mivel ez a munkánk, de nemcsak azért, folyton azon gondolkodom, hogyan és mint tudnám több gyereknek átadni a Jézus Krisztusról szóló örömüzenetet.
           Hála az Úrnak, az alkalom jól sikerült, nekünk is sikerült átadni azt, amivel készültünk és az idő is olyan gyorsan elrepült, hogy a játékok nagyrészét nem is tudtuk eljátszódni.


       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése