Mai Ige

2011. augusztus 28., vasárnap

Szabadtéri evangélizáció

Július 9-13: Sárpatak
     Sárpatakon nem volt hiány gyermekekben, hisz volt olyan nap, amikor 100 gyermek is összegyűlt.Sátoros evangélizációt tartottak a felnőtteknek, így gyermekek, felnőttek egyaránt hallhatták az evangéliumot.
Nehéz hét volt, mivel nem olyan egyszerű ennyi róma gyereket egy helyben tartani annyi ideig és még játszani sem igazán lehetett olyan sok gyermekkel. Hálásak vagyunk azért, hogy volt segítségünk arra a hétre, mert én közben kellett készüljek az előttünk álló táborra.


Július 16-20: Mezőcsávás
   Az Úr sok segítőt küldött a számunkra erre a hétre. Nagyváradról érkeztek fiatalok, hogy segítsenek a heti evangélizációkon. Itt is volt felnőtteknek, fiataloknak és gyerekeknek egyaránt tartva evangélizáció. Jól is jött a segítség, mert én az első nap után lebetegedtem, nagyon meghűltem és nem tudtam résztvenni. Péntekre annyira felépültem, hogy akkor el tudtam menni, mert Csávás közel áll a szívemhez, hisz a mellette levő faluban, Mezőfelében töltöttem gyermekkorom nyarait. Pénteken még egy rokonlátogatásra is átugortunk a szomszéd faluba, mert a szombati alkalmat már a fiatalok tartották meg, nekünk ugyanis vásárolni kellett a táborra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése